Ohops, kirjoitusväli on käynyt aika pitkäksi. No tässä välissähän on tapahtunut vaikka mitä, mutta kaikkia en jaksa luetella, ehkä vain pari : D

  • Minulla oli ihanan ihana ripari (ja phah, vihasin joka hetkeä..
  • Olin katsomassa elokuvan Dark Shadows (and loved it!)
  • Sekosin nallejen kuvailuun ja hirtin yhden nallen, kuvan ottamiseksi, solmiosta. (kyllä, olen 15-vuotias.)
  • Rikoin vahingossa puhelimeni, täytyy pian ostaa uusi konfirmaatiorahoilla ;_;

  • Sain käyttööni iPod nanon, joka on ollut meillä jtn. kaksi vuotta ja kukaan ei ole käyttänyt sitä.

  • Tajusin pääseeni melkein-exästäni yli, mutta vihaan edelleen hänen tyttöystäväänsä. (melkein-exällä tarkoitan poikaa, jonka kanssa olimme yhdessä ja emme olleet. se on monimutkainen juttu, mutta kuitenkin meillä oli juttua ja molemmat tykkäsimme toisistamme. Minä kylläkin pilasin kaiken aina kieltäytymällä seurustelusta. -.-")

  • Se unkarilainen jonka luona olin huhtikuussa ei olekkaan tulossa suomeen vaan lähtee Italiaan. Että kiitos vain bitch! (hän ei käyttäytynyt minua koskaan yhtään ystävällisesti ja myöhemmin sain tietää että hän haukkui minua jatkuvasti. -.-)

Okei siinä suunnilleen tärkeimmät jutut ^.^ Tässä pari kuvaa, jotka olen itse ottanut, eli kaikki oikeudet minä eli © neiti Prinsessa.

okei, en pystykkään lataamaan tähän kuvia, sillä vuodatuksen galleria-jutska temppuilee taas, korjatkaahan asia pian vuodatus! seuraavassa postauksessa sitten :)

xoxoxo: neiti Prinsessa